جامعه داروسازان کشور نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند

شهرری- ایرنا- جمعی از مسوولان جامعه داروسازان کشور روز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان غذا و دارو، اساتید، نخبگان و مسوولان جامعه دارو سازان کشور بهمراه برخی از معاونان، مدیران و دارو سازان بمناسبت پنجم شهریور ماه روز داروسازی با حضور در مرقد مطهر امام راحل نسبت به آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و با رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند .


در چهارمین روز از هفته دولت، رسول دیناروند به همراه مسوولان، معاونین مدیران و دارو سازان کشور با حضور در حرم مطهر امام راحل با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطر رهبر کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند. 

همچنین در این مراسم شرکت کنندگان با حضور بر سر مزار همسر مکرمه امام راحل، ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر آن بانوی بزرگ انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. 

شرکت کنندگان همچنین بمنظور تجلیل از رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند. 

پنجم شهریور ماه به مناسبت سالروز تولد محمد زکریای رازی فیلسوف و دانشمند بزرگ مسلمان و ایرانی، روز داروسازی در ایران نام گذاری شده است. 


منبع